vineri, 10 mai 2013

Prima ştiucă de pe Argeş

Pentru că mă tot băteau unii la cap că se prinde ştiucă în parcu' lu' Pendiuc sau mai bine zis parcul Zăvoi, cel nou în stânga podului de pe Argeş, când mergi spre şoseaua veche. Mi-am luat lansetă şi toate dotările de linguriţe şi twistere şi am plecat spre parc.
În prealabil m-am oprit să beau un Heineken la draft cu Radu Vişinescu.
Şi am ajuns pe la 1 p.m. în parc! Era ceva lume cam rară, dar erau tineri la plimbare, mame cu cărucioare, etc. Nu erau însă pescari. Am sat cam vreo 2 ore pe râu, este permis pescuitul la ştiucă cu momeli artificiale. Mi-am pus un twister cu un peşte verde electric şi mi-am încercat norocul. Între două tufe de arin am observat că parcă s-a prins de ceva, am şi văzut ştiuca, dar nu s-a agăţat. Am continuat, n-au mai fost trăsături, am pus apoi linguroiul meu argintiu, şi tot n-au reacţionat!
După o oră şi ceva m-am întors în locul cu pricina, între arini şi la a treia aruncare a reapărut animalul, care s-a agăţat de data asta. Am luptat un pic cu ea, lucru care m-a făcut să pierd peştişorul verde din twister şi când am pus-o pe mal se desprinsese şi din cârlig! Era o mârliţă cam între o juma de kil şi un kil! Am făcut senzaţie cu ea, doi muncitori în trecere mi-au admirat-o, o căuta unul la dinţi.
O vedeţi!
N-am oprit-o că era mică şi aveam ordin strict de la Adriana: catch and release!
Ştiuca mărită

Poză cu mine fără ştiucă că n-a încăput în obiectiv
Aşa că mârliţa a aterizat înapoi în Argeş!
Când am plecat la 3 p.m. era inflaţie de pescari unii pe o pneumatică, la păpuriş, alţii cu bicicletele, doi erau pe pod, dar ştiuci nu prea!
tot eu încercând să pozez lanseta