duminică, 7 iulie 2013

Grafomanii

Am obiceiul să mă informez pe net, aşa că principalele ziare la accesez mai tot timpul. Citesc şi cotidianul.ro şi evz, România Liberă, sau Adevărul.
Aici mă interesează opiniile lui Nicolae Manolescu şi ale lui Andrei Pleşu. Câteodată mai postez şi eu pe forum. Mă uit pe aceste forumuri să găsesc câte o replică inteligentă. Şi aşa am citit opinia lui Manolescu despre cartea lui Umberto Eco, Cimitirul din Praga.  Romanul este o apocrifă inteligentă despre conspiraţionismul iudeo-masonic şi Manolescu spune asta în răspărul unor opinii pe care le polemizează.
Ei bine forumul de la Adevărul este ocupat de nişte grafomani, pseudoliteraţi care se ceartă între ei, când nu încearcă să fie penibili, ironizându-l, înjurându-l pe don Niki! Am reacţionat revoltat şi am primit nişte reacţii aprobatoare, dar şi una în care cică-mi fac autocritica, de la evident unul dintre grafomanii care se  ascunde sub un pseudonim! Aşa-mi trebuie! Când te bagi în troacă te mănâncă porcii!
Tismăneanu, cea mai curată voce a dreptei (hăhăhă...) cădelniţează în Evenimentul Zilei. Nu scapă ocazia să mai bruftuluiască pe nemernicii de pe unde a fost el şef, să blesteme useleul şi să se laude cu ce a mai făcut. Dar specialitatea lui Volodea este să se intromisioneze în gloria unor incontestabili intelectuali români. Face apel mai ales la Cărtărescu, care-i supărat pe actualii guvernanţi. Treaba lui, pe Cărtărescu îl judeci după opera literară!

Ce treabă are domnul Tismăneanu cu gloria literară  a lui Cărtărescu şi a altora?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu