marți, 24 decembrie 2013

Philippe sau carnea de cal!


Când am deschis azi dimineaţă Dilema veche şi mi-am aruncat ochii pe scrisoarea de la cititori, în rubrica "Turneul de inbox" care, din păcate, nu se regăseşte şi în ediţia on-line şi am trăit o stare euforică!

Între timp văd că au publicat-o şi on-line!
Domnul Philippe, francez şi fost măritat cu o româncă, ne relatează într-o delicioasă românească opiniile sale despre malversaţiile industriei cărnii franceze cu carnea de cal provenită de la animale provenite de la cai supuşi unor teste în scopuri medicale.
Şi după cum spune Phillipe, este rândul românilor să-i batjocorească pe francezii escroci, care acuzau pe români de utilizarea frauduloasă a cărnii de cal. Sau cum zice Philippe a venit moment sa le bag nasul in rahat lor - "le moment est venu de leur mettre le nez dans leur caca"!

Aşa de bine m-am simţit că i-am scris imediat lui Philippe (adresa de mail era la sfârşitul scrisorii):

Cher Philippe,
M-am tăvălit de râs citindu-ţi scrisoarea pe care Dilema veche a publicat-o!
Cred că este clou de l'annee cea mai tare şi mişto scrisoare publicată de această revistă.
Îţi mulţumesc în numele românilor care iubesc Franţa!

A bon entedeur salut!

Joe Neguţ
de fapt George Negut


Crăciun fericit!




La Mulţi Ani Crăciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu