vineri, 3 octombrie 2014

Duşmanii autostrăzii

Citesc presa locală piteşteano-argeşeană care are două marote, că Piteştiul nu este centru regional şi autostrada Piteşti-Sibiu. 
Cu prima nu este clar dacă regiunea Muntenia se împarte în bucăţi. Piteştiul are anumite raţiuni să ceară acest lucru pe motiv de Dacia.
Cealaltă marotă nu este tocmai marotă, ci o cerinţă normală să se termine culoarul Bucureşti către vest!

Guvernele care se perindă începând din anul 2000 au ocolit acest proiect, este dificil traversează munţii.
Iată că în fine guvernul instalat în 2012 al lui Ponta s-a decis, adică nu. Este o bătaie de joc.

Băsescu în 1998 declara că România nu are nevoie de autostrăzi, fals profet! România este asfixiată din cauza infrastructurii şi auto şi feroviară.

Iată că în fine după ce Dan Şova, avocatul bun de gură a călcat în străchini, pus într-o funcţie care-i cădea ca o pălărie prea mare peste urechi este schimbat. Marea lui realizare este că nu a făcut nimic! Nu a fost în stare să pună în aplicare niciunul din proiectele de autostrăzi. Victor Ponta are şi el o marotă autostrada Comarnic Braşov, are şi un pariu! Aşa că Şova a fost pus să boicoteze sistematic autostrada Piteşti Sibiu. 
În fine tembelul de Şova a fost schimbat, cred că pentru el şi-a găsit în cele din urmă dioptriile potrivite primul ministru. Şi l-a schimbat pe Şova cu....Ioan Rus! 
Schimbi un dobitoc cu un dobitoc şi mai mare, pompos şi plin de aere. Şi ce cloceşte ardeleanul Rus, păi o autostradă prin Braşov Sibiu de la Bucureşti, adică vrea să lungească drumul spre Sibiu şi să-i facă pe plac şi lui Ponta. Cât despre Piteşti Sibiu se transformă în drum expres care va începe prin 2020!
Stimaţi argeşeni, stimaţi lucrători de la Uzina Dacia Mioveni soluţia este simplă!
Pesediştii sunt cei mai mari duşmani ai infrastructurii rutiere a României. Nu-l votaţi pe Ponta.
Votaţi-l pe Iohannis! El este din Sibiu şi-l interesează un drum scurt de la Bucureşti acasă!



18 comentarii:

  1. Joe,

    Nu e prima oara cand discutam apropos de capitala locala. Crietriul Dacia nu este criteriu. Stii bancul cu ardeleanul care afla ca Dumnezeu distribuie calitatile. Dar pana se hotaraste, pana cand muierea ii taie slana si culege ceapa, pana isi gaseste palaria dureaza. Si ajunge tarziu. Dumnezeu can il vede ii ziec: Bre Ardelene, ce sa fac acum cu tine ? Uite, au ramas doar doua calitati: Frumusetea si Prostia. Alege si tu una. Apoi, Doamne, ce sa zic...Frumusetea e trecatoare.
    Asa ca criteriile pentru a allege o capiala (separat de cazul cand locatia este impusa miltar sau poliic; cum este cazul Ankarei si Madridului respectiv) ar fi: locatia fata de terioriul controlat, legaturile de comunicatie, usurinta suportarii inrastructurii administrative, dimensiunea populatiei si gradul ei de educatie penru a permite dezvoltarea cu costuri minime a birocratiei etc. Habar nu am daca este o diferenta reala intre Pitesti si Ploiesti, dar la prima vedere parca asi merge pe Ploiesti.

    Acum cu autostrada, concluziile tale cred ca nu sunt decat un suport pentru insultele la adresa PSD. Pentru ca nu accesezi informative decat organele baietilor, adevarul este in cel mai bun caz trunchiat daca nu de-a dreptul modificat. Ce s-a intaplat de fapt este ca respectiva autostrada a fost scoasa, politicos si fara a periclita restul, de pe lista e finantabile prin bani EU. Roca Vaii Oltului este foarte proasta iar autostrada ar costa mult. Asta ar declansa scandaluri iae presiunile pentru diversi candidati-constructori din partea Puterilor Europene sau a Bruxelles-ului ar fi dificil de manevra. Asa ca, dupa ce se termina anul electoral, discret, se va vorbi espre variant Sibiu Fagaras Brasov care ese mai ieftina, autostrada Bucuresti-Brasov oricum se va face, si bugetul va cheltui doar o autostrada si nu dpoua sa traverseze Carpatii Meridionali. In plus, Bucurest Brasov este fundamental datorita traficului si pentru a face Autostrada Bechtel logica. Avan in vedere ca se va finanta semi-privat, in afara greoiului mechanism al UE, este un argument in plus. Asa ca mai degraba decizia este na pozitiva. M
    Evident ca Pitestiul pierde, dar asa ste in jocurile cu natura.M

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mac, te bagi unde nu te pricepi!
      Autostrada prin munţii Bucegi este mult mai scumpă!
      Asta de Piteşti Sibiu trece pe lânga C de Argeş pe Valea Topologului intră pe sub un deal şi ajunge în zona Cornetu pe Valea Oltului pe malu stâng. Este mai ieftină şi ma scurtă. Îna cazul Bucureşti Braşov Sibiu distanţa este cam de 300 de km. Ştii câţi km ar trebui construiţi? 240 km şi vreo 60 prin munţi cu tuneluri! Pe B Piteşti Sibiu ar cam de 230 de km, deci doar 115 km că restul există şi nu face mari schimbări de nivel, prin Bucegi trebuie să urce şi pe la 1000 m altitudine! Consum de combustibil suplimentar, o prostie gogonată tipică pentru alde' Ponta! Cu pariurile lui de.....
      Suntem ca-n filmele cu proşti sau aşa crede ponta şi imbecilii lui!

      Ștergere
    2. J recunosc ca te pricepi mai bine la autostrazi. Dar cu umilinta:
      a. prin Pitesti sunt 278. Prin Brasov 329. Deci cam 60 km; (google Map, nu 22)
      b. incerci cumva sa sustii ca nu trebuie facuta Bucuresti Brasov ? Valea Prahovei ? Daca nu sustii asa ceva atunci discutam de 31 km de deal (Sercaia-Dumbravita), mai usor decat sa zicem Dealul Negru. In rest campie
      c Deci discutia eala este intre 31 km deal si 80 km munte. Plus vre-o 80 deal subcarpatic relative greu intre Pitesti si Lovistea.
      d. unde este mai usor sa construiest ? Intreaba-te de ce nu s-a finalizat calea ferata Pitesti Rm Valcea

      Da. Sunt de accord cu filmele cu prosti.
      M

      Ștergere
    3. si sa nu uitam costurile in transformarea drumului rapid (A1) intr-o autostrada. Eventual 3 benzi.

      Ștergere
    4. Nu, nu, nu !!! Joe se pricepe mai bine la politica decit la autostrazi ! Cit priveste interesul neamtului sa ajunga prin Pitesti la Sibiu... Nici un RFG-ist ( nici macar Merkel ) n-o sa inleaga de ce Jh nu vrea la Bucuresti prin Kronstadt, sau de ce ei, nemtii turisti trebuie sa-o taie de la Sibiu ... la Pitesti , unde-i asta , was ist das !? Dacia, ah ja, Renault ... ca asa-i prezentata pe aici.

      Ștergere
  2. Joe,

    Pina sa te muti tu acolo, Pitestiul a fost de fapt un orasel de mina a doua.
    "Patroana orasului", Coana Lenuta l-a ridicat (automobile, chimie si neclare) si i-a facut cadou autostrada.

    Stiu ca pentru unii soferia este ca a doua natura, vezi Conu Leonida.

    De cind nu ai mai fost tu prin Brasov sa vezi diferenta dintre oras si Oras?
    Cu toate camionele pe Valea Teleajenului este un cosmar de condus pe oriunde te-ai duce.

    Sa nu uitam de unde am plecat,
    CZ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E nici chiar asa. Fiecare cu patriotismul lui local. Nu gasesc ca PLoiestul este o capitala europeana sau ca a fost vreodata. Dupa mine este un oras la fel ca Pitestiul. Care cum s-a dezvoltat, nu conteaza ci conteaza cum arata. Daca vorbim despre istorie, e de discutat. Iar pe unde se construieste autostrada, sa se construiasca pe oriunde este trafic aglomerat.

      Ștergere
    2. Comparatia era Pitesti/Brasov, prioritati si legaturi logistice cu restul tarii. Patriotismul vostru local este exagerat. Legatura cu Brasovul este mult mai importanta din toate punctele de vedere (economic, politic, militar strategic, national, cultural, etc.). Autostrada Bucurestia-Pitesti (si catre Rimnicu Vilvea) fost vazuta la vremea constructiei ca o prioritate "de familie". Ati uitat? De acolo s-a plecat!

      Ștergere
  3. Joe, nu te mai necaji atat cu PSD-ul asta si cu Ponta! De ce sa n-ai si tu o satisfactie? Chestia asta ai vazut-o?
    Ordinea candidaţilor la alegerile prezidenţiale din 2 noiembrie după numărul de semnături depuse la BEC.
    Klaus Iohannis – 2.210.000
    Victor Ponta – 2.195.357
    Elena Udrea - 381.902
    Teodor Meleșcanu -364.840
    Monica Macovei -328.745
    Călin Popescu Tăriceanu -279.160
    Kelemen Hunor - 265.670
    William Brânză - 253.858
    Gheorghe Funar – 239.606
    Dan Diaconescu – 237.230
    Constantin Rotaru - 235.268
    Corneliu Vadim Tudor - 226.815
    Zsolt Szilagyi - 217.369
    Mircea Amariței – 215.840
    Banuiesc ca n-ai vazut-o, caci altfel, dupa cum te stiu, i-ai fi acordat tu ceva semnificatie. Cei cu mai mult simt critic ar putea ridica insa o intrebare legitima si nu lipsita de interes: cine naiba, de la BEC, o fi numarat semnaturile alea de i-au departajat la asa mica distanta pe primii doi?

    RăspundețiȘtergere
  4. ati incercat careva sa le insumati ? ati zice woa ! aproape 9 milioane din 19 total populatie ! e cam ca cei inscisi pe liste la referendum !
    m

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-i viaţa!
      Nimeni nu controlează semnăturile!
      Şi probabil că multe sunt contrafăcute, cele mai multe procentual la cei fără nicio şansă!
      Cinstite cred că au doar ungurii, dar şi acolo încep să mă îndoiesc

      Ștergere
  5. ah, si verificat is raportul membrii cotizanti la sustinatori

    RăspundețiȘtergere
  6. ...ai ajuns sa ne inviti...la vot ? Ne spui si pe cine ? Ptiu,drace !,,,dm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorule, tu eşti atât de dezorientat că trebuie să fii sfătuit......hahahahaha.....

      Ștergere
  7. Să fim serioşi şi să privim la argumente!
    Da, trebuie şi drumul spre Braşov!
    Piteşti Sibiu este/va fi finanţată de UE!
    Nu-i vorba de niciun patriotism local, sunt ploieştean şi argumentele piteştene cu capitala regiunii mă amuză, cu toate că de 40 de ani locuiesc aici!
    Trebuie stabiilte priorităţile!
    Prima, cei 120 de Km de autostradă Piteşti Sibiu care întregesc autostrada spre vest!
    Dacă s-ar face acum prin Braşov ar fi de construit doar.... 270 km de autostradă!
    Asta-i diferenţa!
    Pe Ploieşti Braşov ar trebui cel puţin 20 de km de tuneluri săpate în granit calcar
    Pe Piteşti Sibiu se face un tunel de 5 km sub dealul dintre Sălătruc şi Valea Oltului, vor fi necesare şi viaducte, dar oricum costă muuuuuuuuult mai puţin decât prima variantă! Cu bani de la UE
    Rămân la opinia că este o cretinie pesedisto pontistă care ia în derâdere bunul simţ!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. J, iti scapa din vedere faptul ca subiectu este Bucuresti. Nu Pitesti.

      Ștergere
  8. Si ma rog, de ce te amuza argumentele pitestene pentru capitala regiunii? Preferi capitala la frumosul oras PLOIESTI? sa fim seriosi. Dar nu depinde de noi decizia. Este pe ochi frumosi, cum le pica unora, nu ca ar fi mai cu mot Ploiestiul sau Pitestiul.Apoi vad ca faci si din constructia autostrazii un prilej de a ne spune cum sa votam. Cu siguranta pentru sasul tau asta va fi o prioritate.

    In alta ordine de idei,

    RăspundețiȘtergere
  9. J nici un comentariu la articolul de astazi al doamnei cu drgul e Robert ? Ref la Dna Null Land ?

    RăspundețiȘtergere