duminică, 4 septembrie 2016

Zilele Argeşului şi Muscelului

Am fost invitat ca de obicei în fiecare an la sărbătoarea finală a Argeşului şi Muscelului de la Muzeul Goleşti. Am venit special să vă ce mai fac politicienii din judeţ.
Postelnicescu şi cu Nae cu care am venit nu au stat decât puţin şi au plecat. 
Nu am prea văzut alţi liberali decât la plecare când se pregăteau Dan Bica şi cu Olimpia Doru să părăsească muzeul Goleşti şi m-am văzut şi cu Jinga.
Cu  Radu Vişinescu
Slabă prezenţa liberală!

Nu l-am văzut pe preşedintele Consiliului Judeţean Manu, dar m-am salutat cu vicepreşedintele Mânzână. Erau prezenţi senatorul Valeca şi parlamentarii Rădulescu, Drăghici şi Vasilică de la PSD.
 
Uite-l pe Băsescu! Bun de sosie
Au fost prezenţe de grupuri folclorice şi populare care au cântat tot timpul. Până să ajung au fost premiaţi tineri merituoşi din judeţ.
Bou la frigare
Am observat că mâncarea cu care au fost serviţi participanţii a fost altfel decât în anii trecuţi.
Probabil că Manu le-a recomandat primarilor să facă mâncare şi fiecare a  preparat o specialitate.
Am mâncat fasole cu ciolan afumat şi castraveţi muraţi mâncarea soldatului! Am mai luat şi doi mici foarte bine făcuţi. 
Mai era şi un bou la frigare, apoi tocăniţă de oaie, bulz, sarmale, chiftele, cozonac, prăjituri. 
Era bere la liber, dar se putea gusta vin de la Podgoria Marcea de la Ştefăneşti.

Am plecat cu prietenul Radu Vişinescu pe jos până la şoseaua veche pentru că cel ce ne promisese că ne ia cu maşina la Piteşti cam dispăruse.

Aşa că am făcut ceva mişcare, cam 2 km să nu ne îngrăşăm. Noroc că se înnorase aşa că plimbarea a fost plăcută. Am luat maxi taxiul de Goleşti Piteşti şi am încheiat în marş ziua festivă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu