duminică, 24 februarie 2019

Jurnal de vineri cu mare scârbă


Am reînceput jurnalele săptămânale, ocazionate de naveta la București.
De aceastăm dată vineri, nu joi um erau anii trecuți, în plus mai am un curs la cei de anii 4.

Soluția de a a ajunge la București o fac cu maxi taxi. De ce? Simplu, că programul este mai strâns și cu trenul aș fi foarte aproape de ora de începere a cursului. În plus trenul și-a pierdut orice avantaj, acum prețul biletului este egal cu cel de max-taxi. Cu maxi-taxi ajung mai repede la București, dimineața însă se oprește la capăt de oraș și fac apel la metrou. În plus max-taxi are dezavantajul că ești extrem de înghesuit, doar scaunele de pe partea dreaptă cu un singur loc ar fi mai confortabile. În plus am mai beneficiat” de câteva flatulențe cu iz de atac chimic din partea călătorului din față.

Ajuns la întersecția de la APACA m-am grăbit la AFI să-mi iau cafeaua Starbucks. Abia revenind spre Politehnică, am observat că noul bloc de birouri de pe colțul străzii este dotat și el cu un Starbucks.

Ajuns la Facultate am constat că am primit cea mai neadecvată sală de cursuri, nu avea video proiector. A trebuit să mă mut la vechea sală care însă avea videproiectorul ars! Noroc că prin amabilitatea colegului care avea cheia de la sală am primit un videoproiector mobil și am reușit să țin cursurile.

Dar nu de asta mi-a fost scârbă, ci de camapania de murdărire dusă de mercenari din media împotriva normalității în România. 
Campania dusă împotriva candidaturii doameni Kovesi la funcția de procuror eurpean a depășit orice limită de isterie. Tot felul de mercenari în care se disting Cristoiu, Nistorescu, sau un individ cu coadă de cal șir nume predestinat, Curea sunt de o abjecțe totală și o nemernicie absolută. Nu fac decât să arunce cu excremente în ventilatorul mediatic al A3 sau alte ejusdem farinae.

Cum pot unii să ne prostească în față că acest departament de  investigare a magistraților, pus sub controlul ministrului Dorel ar produce independența justiției? Observ că deja procurorii și toți magistrații au organizat proteste publice. 

În plus această farsă justițiară a admis o plângere penibilă împotriva lui Timmermans și  a Verei Jurova de la Comisia Europeană, știindu-se clar că acești funcționari au imunitate și se supun unor foruri juridice europene. Această plângere vine de la grupul infracțional luju.ro, al acestui gunoi numit Savaliuc, care a mai pârât-o și pe doamna Iohannis la procuratură. 
Mă întreb ce tupeu poate să aibă Dragnea, acest găinar și haiduc teleormănean care fură de la săraci ca să fie el bogat să vorbească de repectabilitate referindu-se la Laura Codruța Kovesi? Când apare nu văd decât un șobolan, asociat cu alt individ, hoțul de portofele Oprișan de la Vrancea. Rău a mai ajuns PSD și la fel și țara!

La București am avut ocazia să cumpăr din nou România literară, de negăsit în Pitești. Am citit o chestie care m-a pus pe gânduri, un cunoscut literat băsist, care-și varsă toxicitățile în această revistă face o analiză a unei cărți scrise despre Noica în documentele securității. Individul nu este prea lămurit de calitatea securiștilor care-l urmăreau pe Noica, aceștia par destul de rezervați. Păi normal! După ce Dej la băgat pe Noica la pușcărie, Ceaușescu încerca să-i valorifice naționalismul și patriotismul structural al lui Noica pe linia național comunismului. Mă întreb dacă nu cumva acest individ face pe neștiutorul relativ la securitate, dat fiind că are o vârstă și a lucrat la Universitatea unde a funcționat și Mona Muscă, Oare numai această doamnă a avut relații cu această instituție odioasă? Dar îmi pare cam mincinos și ipocrit acest individ, care-l adora pe președintele cu legături strânse cu securitatea. Și bețivul ex-președinte, ale cărui urme se văd doar ca scuipați pe geam se mai trezește din mahmureală și debitează insinuări ticăloase despre președintele Iohannis, că ar fi fost de conivență cu Dragnea în privința Olguțăi Vasilescu. Poate că Dragnea și-a făcut niște calcule schimbând-o de la minister pe această cațaveică obraznică?
În schimb m-a impresionat mărturia lui Alex Ștefănescu privind o înâmplare de la admitere al facultate și contactul cu securitatea. 

Tot din acest areal face parte și spectacolul inițiat de doamna Ioana Voicu Arnăuțoiu privind compozitorii și securitatea, cu un documentar, revelator despre  compozitorii români din documentele de la CNSAS și secvențe din jurnalele de actualități. Aș mai aminti figura lui Mihail Jora. În afară marilor sale calități de muzician și profesor Jora este un reper moral și de demnitate. A refuzat orice avansuri ale securității. Era ceea ce înseamnă a fi un domn, un boier adevărat cu rădăcini vechi în aristocrației Moldovei, un erou al Matrelui Război de Reîntregire. De ce oare nu popularizăm astfel de oameni, ci suntem invadați în media de tot felul de indivizi patibulari, de anafabeți și leneși obraznici.

Am avut o scurtă discuție cu doamna Arnăuțoiu după spectacol și îi mărturiseam că mi se pare rizibil să te întrebi de ce fel erau securiștii. Eu am întâlnit doar securiști răi și proști.

PS 
Am văzut un videoclip pe care cei de la USR PLUS vor să-l folosească. Este videoclipul din 2016 pentru a-i îndemna pe americani să voteze, cu Spielberg, Tom Cruise, Will Smith și alții de la Hollywood. Este interesant, antrenant, inteligent, dra se adresează americanilor. Ar trebui să facă USR/PLUS un efort cu artiști români, că sunt destui dispuși să facă ceva asemănător! Că sunt și probleme de copyright, adr și specificitate autohtonă.

4 comentarii:

  1. Joe, susbscriu la tot ce ai scris! N-as fi putut spune mai bine! Marius Bazu

    RăspundețiȘtergere
  2. Jurnal cu viatza, cu expresie si cu opinie. Felicitari Joe, te mai asteptam !

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar, text scris cu mult realism si placere de a transmite impresii. Viata palpita printre randuri...
    Nu sunt de acord cu totala critica la adresa lui Basescu. Eu am apreciat ceea ce a facut bun si comparand cu idiotii actuali, el a fost un pro-european activ, iar ziua in care a lansat ideea condamnarii comunismului, cand cei din parlamentul de la acea ora au tropait ca niste bizoni si au scos fum pe nari uitand ca avusese loc o revolutie, m-a convins ca e singur in fata atator pro-comunisti si agenti pro-rusi, care devenisera bogati si isi permiteau sa fie obraznici pe tema luptei de condamnare a propriului trecut comunist...Ei, mai ales Voiculescu l-au terfelit INGROZITOR pe Antena 3 incat au manipulat oamenii cum ca el ar fi fost raul absolut, cand, de fapt,mafia era mult mai larga si mai antioccidentala, ceea ce acum isi arata in adevarata fata, incercand sa desprinda tara de UE si de NATO, EXACT ca la comanda lui Putin. Basescu a fost un presedinte patriot, cu toate bubele lui, care se trag din mentalitatea creata de apartenenta la mafia comunista(reteaua de interese din care si el a facut parte)...
    Oricum, eu apreciez luciditatea dumneavoastra si modul in care incondeiati mizeria actuala. Doamne ajuta sa vedem ceva schimbari in bine, ca altfel, de ducem de rapa!...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut si eu clipul USR si subscriu la ideea ca trebuie altceva pentru noi. Eventual inspirat de ce au facut ei, dar cu Rebengiuc, Oana Pellea, Marius Manole etc. Ca avem si noi mari valori in teatru si film! Marius Bazu

    RăspundețiȘtergere