vineri, 16 iulie 2021

Jurnal din fărâme

Echipa de fotbal a regiunii Ploiești, Bucșoaia 1967











De alaltăieri sunt în posesia unui nou laptop și îmi pot scrie impresiile și opiniile.

Folosesc celebrul titlu al lui Eugen Ionescu!

Am un DELL nou, aceeași marcă ca și cea precedentă, dar cu 11 ani mai nou. Tastatura este un pic schimbată dar mă descurc.

Cristi Zamfir mi-a trimis o poză extraordinară, a echipei de fotbal a regiunii Ploiești de la Tabăra de Matematică de la Bucșoaia, Bucovina din 1967! Eu sunt cel de jos din stânga, Cristi este lângă mine, în mijloc este Adi Cernea, jos în dreapta este Micky Brenner. Sus deasupra mea este Arminius Mignea. Nota bene: Toți sunt stabiliți în SUA cu excepția mea!

Am citit iar despre o dispută între intelectuali în blogul lui Antonesei aici. Este vorba de Vladimir Tismăneanu care se trezește scriind și-l atacă pe Dorin Tudoran cu amiciția lui cu Dan Voiculescu, varanul. care tocmai a publicat o carte la Editura Academiei. Țintă aiurea, pentru că Tismăneanu inclusiv a publicat articole în ziarul lui Voiculescu! Dorin Tudoran nu scapă momentul și-l șfichiuește pe mitocan. Pentru că în pofida inteligenței Tismăneanu este un vanitos, și un arogant îngâmfat care nu știe să fie prudent. Nu mi-a plăcut de loc cum încearcă să se insereze în memoria Monicăi Lovinescu și a lui Virgil Ierunca. Am citit cărțile clui cu mari frustrări, este informat, dar gol, fără opinii!

Am citit în Dilema veche de ieri  amintiri despre spre munți ale Adinei Popescu. Își amintea cum tatăl ei, mare amator de munți, cum ajungea într-o poiană mai ascunsă se oprea și înjura comunismul. Și eu îmi amintesc prin anii 80 cum, aflat la Lacul Câlcescu m-am apucat să-l înjur pe Ceaușescu, asta era răzbunarea noastră, ca în bancul cu protestul în fața CC PCR când în semn de rezistență te pișai pe piață, dar în pantaloni!

Tot în Dilema veche am dedus cum doi redactori formează un cuplu, normal, nu vă gândiți la altceva, au scris separat despre vacanța din Bulgaria. Eu nu am fost în Bulgaria la mare, prefer în Grecia, dar nici anul ăsta nu o să ajung.

Am citit un roman foarte bun despre fotbal False Nine adică 9 fals. Despre chestiuni de actualitate din fotbal, că tot s-a încheiat Campionatul European. A câștigat chiar pe Wembley Italia în fața Angliei. S-a ajuns la penalti, o loterie! Singurii care nu fac loterie la departajarea prin penalti sunt nemții! Antrenorul Southgate al Angliei a decis prost ca unii jucători tineri să execute aceste lovituri de la 11 metri. Asta a declanșat o isterie rasistă, toți ratangii erau negri! Ce diferență cu îngenuncherea consimțită și de italieni la debutul meciului. Italia a fost de la început cea mai bună echipă și au meritat această victorie, chiar cu loteria!

Au avut loc și alegerile la PNL Pitești. Miuțescu, Tofan și acoliții au aranjat listele. A votat și un elev de 17 ani fără drept de vot, Tofan a rupt o listă suplimentară cu vechi membri, nu s-a respectat regula ca să aibă drept vot doar cei care erau înscriși până la 31 dec. 2020! A câștigat prin fraudă Tofan, sluga lui Miuțescu, Nu realizează Miuțescu că Cel de Sus i-a trimis un semn? O singură repercusiune, a fost dată afară inspectoarea generală Murguleț de către Ministrul Învățamântului. 

Continuă la nivel național disputa pentru șefia PNL între Orban și Cîțu, cu multe mizerii de la jupânii liberali din jurul lui Orban. Dacă va fi președintele PNL, partidul va intra într-o fundătură. Orban este complet lipsit de simțul realității și lipsit complet și de patriotism!

Un elicopter american a aterizat forțat chiar în Piața Charles De Gaulle! Așa că s-a renunțat la spectacolul aviatic. Nu s-a întâmpalt o catastrofă, se pare că polițiștii au fost pe fază, și pilotul a găsit locul de aterizare potrivit.

Ieri a fost eliberat de la pușcărie Dragnea de către un complet din Giurgiu. De unde se vede că nu numai te latră câinii în Giurgiu, dar și o judecătoare de acolo este rudă cu lătrăii. Dacă a făcut ceva extrem de important justiția română este că l-a băgat la bulău pe Dragnea, acest pericol al democrației românești. Mai rămâne să rezolve și mineriada 13-15 iunie 1990 și 10 august 2018.

Zilele astea se împlinește un an de când Mircea Șelariu a plecat la Domnul. La fel ca Ilie Pătrulescu, Mircea Popescu și Pongo, pe care l-am cunoscut la Tabăra de la Bucșoaia. Am fost la parastasul lui Pongo, mă pregătesc să merg la cel al lui Gigi Gălățanu de 7 ani.  Am ajuns ca Radu Vișinescu, mai senior cu 10 ani care tot merge pe la parastase!


Mi-am continuat aventurile pescărești, am fost la Oarja am luat un crap cteno și un somn! la Teiu. Din păcate pe Argeș nu prea am succes, o fi prea cald și peștii sunt în vacanță!



Să auzim de bine!




5 comentarii:

  1. Joe, sper ca nu ai pretentia ca esti obiectiv atunci cand scrii despre alegerile din PNL. Ca nu esti! Te-a suparat Miutescu si nu poti iesi din asta. Mizerii si-au facut ambele tabere, una celeilalte. Sau nu-i asa?! Din exterior asa se vede!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu rezist: ... justiția română este că la (L-A) băgat la bulău pe Dragnea ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit.
    Totusi Italia nu a fost cea mai buna echipa.
    De ce ?
    Pai ei au deschis scorul .
    Pai dupa doua serii de penaltiuri Anglia era in fata.
    Cine isi inchipuia ca antrenorul englez este atit de prost incit sa isi incchipuie ca doi tineri care nici nu lovisera mingea in teren sa aduca prin executia de penaltiuri cupa Angliei ? Fusesera bagati in min 115.
    Asta este sa ai vocatia ta si a celui de sus ptr victorie. Ma refer deci la Italia.

    RăspundețiȘtergere
  4. La al patrulea aliniat ma refeream la Anglia bineinteles
    Vad ca in politica o tii tare cu cine este la moda. Oricum Orban nu nea cerut sa ne taiem boasele si sa ne punem vagin. asta este specific limbistilor de Romania care de abia asteapta sa fie priviti de tot felul de obsedati din UE. Mai corect mi-ar fi placut sa te duci catre Orban al Ungariei care cere referendum . Asta da democratie ! Am avut si noi referendumuri cu solutii corecte date de popor dar calcate in picioare de acesti onanisti romanesti .

    RăspundețiȘtergere