joi, 25 septembrie 2014

Spania 14 septembrie - Paella

Outlet cu Gaudi style
Sâmbătă 14 septembrie ca să-şi satisfacă curiozitatea mergem la outletul La Rocca. Eu mai văzusem un outlet asemănător în Orlando în Florida în 2008.

A fi unul popular pentru românii care merg în Austria la Parndorf şi unul mai este la ieşirea pe Autostrada de Piteşti.
În acest outlet unde preţurile la produsele de lux ar fi mai mici nu mi-a dat loc această impresie. Am văzut multe mărci de lux spaniole cum este Ermenegildo Zegna, care ar aparţine patronului Zara, dar şi un magazin englezesc, Hakett, cu preţuri doar pentru buzunare serioase şi pline de bani. 
Blujeans Levi's mi s-au părut foarte scumpi, la Orlando îi găseai cu 30 de dolari perechea, aici erau peste 70 de Euro, dar acolo este America şi este un simbol naţional! Jeans vine de la pânza pentru pantalonii şi hainele marinarilor din Genova - Genoa, din pânza făcută la Nimes, de unde denim, pânza specială de blugi.
Căutam o cămaşă de denim, dar nu se găseau cum se găsesc în America. Aşa că spre surprinderea mea am găsit ceva asemănător la magazinul Ralph Lauren unde era mare animaţie. Adriana a ochit o pereche de pantaloni şi o bluză, iar eu am găsit o cămaşă tip sport dintr-o pânză mai groasă. Pentru că am depăşit 100 de Euro la cumpărături am obţinut un discount de 20%. De aceea era aşa animaţie acolo!

După aceea am fost invitaţi la masă la un restaurant pescăresc. Era undeva pe malul mării lângă o cherhana şi era asigurarea că fructele de mare şi peştele este foarte proaspăt.

La cârciumă era mare animaţie şi se făcuse rezervare în avans.
Am luat la început tapas, gustări calde din scoici făcute cu sos de roşii, cu sardele prajite, cu rondele de calamari - sepie pane şi la grătar, cu creveţi şi langustine. Toate stropite cu un rose local. La sfârşit am primit o paella cu fructe de mare, făcută cu orez special fiert al dente şi cu scoici şi creveţi. 

A fost un regal gastronomic!
Picasa Web Albums - negut - La shopping -...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu