vineri, 15 martie 2019

Jurnal cu Klopp

Un amic observă că nu am mai postat de mult. Am ratat 8 Martie!
Dar de ce cu Klopp?
Păi, că este un jurnal care începe cu fotbal!

Liverpool m-a dezamăgit, în Merseyside Derby, cu  Everton au făcut un dezarmant nul, care i-a trimis pe locul doi după Manchester City.

Apoi Real Madrid a pățit rușinea din Champions League, cu bătaia acasă, încasată de la Ajax Amsterdam. Tot răul spre bine, a revenit Zidane la echipă din nou, să sperăm.

Și revin din nou la Klopp și Liverpool. Miercuri avea de dat testul pe Alianz Arena la Muenchen. Cam toată lumea credea într-o ieșire rușinoasă a lui Liverpool. Începe meciul și surpriză, Bayern nu domină, dimpotrivă echipa mai veselă este Liverpool și vine eroarea lui Neuer și zvârluga Mane îl driblează și marchează. 1-0 Liverpool! Nu trece mult și egalează Bayern cu un autogol al lui Matip. Atât! 
În rest Liverpool s-a distrat cu Bayern. Pentru că am ignorat un lucru, Klopp are un doctorat în Bayern, cu Dortmund a blocat dominația bavarezilor, a câștigat campionate germane, a pierdut o finală de Champions League contra lui Bayern. Așa că îi știa bine și mijlocul și atacul englez au respectat indicațiile lui Klopp și i-au călcat în picioare pe bavarezi, n-au avut niciun șut pe poartă. S-a terminat 3-1 pentru Liverpool și azi au aflat că au cel mai ușor adversar în sferturi, pe Porto, dar în semifinale se poate întâlni cu Barcelona. Să așteptăm. Am încredere în Klopp!

Și acum să trecem la realitățile importante ale zilelor trecute. Știre curioasă, lumea se tâmpește! Maximul de inteligență a fost în 1970, taman când terminasem liceul și devenisem student! Ce deștept eram pe atunci! Acum să fie de vină smartfonul? Rămâne de dovedit.

Altă știre amuzantă este că la Cluj, nepălații vor fi dați jos din mijloacele de transport în comun. Mă gândesc că poate la noi, la Pitești de asta se vor ocupa polițiștii locali. O să ne miroasă subțiorii, dar dacă ei polițiștii locali vor emana mirosuri neplăcute? Pe ei cine îi va da jos din autobuz?

Cel mai frumos eveniment l-a făcut prima mea iubirea abstractă din liceu, Gazeta Matematică!  A publicat un enunț devenit viral. 
O nulitate ridicată la putere, tot nulitate rămâne!
Bine spus și se potrivește perfect cu geniile care ocupă ilegal, pe motiv de inteligență Palatul din Piața Victoriei.

Ați observat că mutra lui Dragnea aduce la șobolan, cu doi dinți din față și mustață? El se exprimă despre alții că sunt șobolani, probabil că nu se uită în oglindă? Ultima lui aberație este aia cu proeuropenismul lui. Dar! Spune Dragnea că el este și patriot. Patriotismul lui Dragnea seamănă a fascism de tip legionar sau mai rău, a național comunism ceaușist.

Vremea asta m-a cam dat peste cap. Săptămâna trecută era o căldură că mi-am scos mesada de la jachetă. Dar a venit începutul de săptămână cu nisoare și frig. Azi am plecat din Pitești la -1 grad și în București erau peste 15 grade și soare, dar un vânt nenorocit și periculos. Am început să hârâi și doamna doctor mi-a descoperit plămânul stâng cu probleme, așa că am trecut pe antibiotice și cu interdicție la alcool, de la doamna mea!

Și că venii vorba de azi, am plecat ca de obicei cu max-taxi. . Am luat loc în față, la mijloc, lângă șofer. Vecinul din dreapta era un tânăr cu maniere de gherțoi, și-a numărat banii, și s-a scărpinat la, știți voi unde tot drumul. 

Surpriză cam neplăcută că am avut foarte puțini studenți din anul IV. Nu știu cum reușesc, dar iau mereu pe stick un curs incomplet și rămân dator și eu pentru săptămâna viitoare cu niște probleme pe care vreau să le discut cu studenții.

Seara la Pitești, la Filarmonică jazz cu Meena. 
Încep instrumentiștii, chitară solo, bunicel, chitară bas, percuție, conga, saxofon, slăbuț și un cubanez la clape foarte onorabil. Trag două instrumentale, standarde, apare apoi dizeuza, una planturoasă, înfiptă și cam fără voce. Caut pe smartfone, trupă de cârciumă, sau  de evenimente, cum se zice eufemistic. După ce conița a masacrat Hit the Road Jack a lui Ray Charles am luat-o din loc.


Cam atât. 

Un comentariu:

  1. Bravo, bravo dar pe alocuri incerci un pamflet ieftin care zgarie vazul. Zau ca poti mai mult. Unii mai sensibili (ca mine de pilda ha,ha,ha) ,ar putea crede ca nu ti-ai luat pastilele .

    RăspundețiȘtergere