luni, 27 mai 2024

Jurnal săptămânal cu generali



Scandalul care a inflamat actualitatea internă românească a fost aducerea la DNA a doi generali SRI, adevărat acum în rezervă. În loc să stea liniștiți să-și ronțăiască pensiile imense, ce și-au găsit de lucru acești generali, să manipuleze justiția. De fapt acesta a fost obiectul muncii când generalii Coldea și Dumbravă erau în funcții, manipulau justiția la ordinele sceleratului turnător securist numit președintele Băsescu. Sub ambuscadele organizate de acești securiști au căzut și oameni nevinovați. Acum acești nemernici se ocupă să scoată basma curată tot felul de indivizi care au comis infracțiuni economice, ca oameni de afaceri, aferim astfel de afaceriști! Umblau să influențeze deciziile unor judecători și cereau sume consistente de sute de mii de euro, ca să-i scoată basma curată. Sunt sub control judiciar după ce au plătit cauțiuni de sute de mii de lei. Cea care a declanșat această operațiune de aducere în justiție acești generali este și ea o procuroare controversată, Mihaela Moraru Iorga. În loc să tacă, iată că fostul prezident turnător își dă cu părerea și declară că dacă sunt vinovați, să plătească. Mai implică pe fosta procuroare șefă Kovesi. Culmea că acest caz de fraudă a fost instrumentat de Parchetul european condus de Kovesi. 

Acum se revelează cât de coruptă moral a fost epoca Băsescu, atât de lăudată de anumiți intelectuali publici. Atunci serviciile secrete conduse de generalul Coldea tăiau și spânzurau. Băsescu a fost un exemplu de dictator în devenire, care făcea ce-i trecea prin cap. Asta pentru că era ferm la ordinele licuriciului cel mare, SUA. 

Nu mă miră comportamentul generalilor securiști. Am avut și eu o experiență cu doi indivizi de la SRI, care au venit pe capul meu într-o chestiune care nu avea niciun sens. Cel tânăr, cam congener cu cei doi generali, subproduse ale școlilor SRI, conduse tot de securiști bătrâni, care cultivau acel sentiment de infailibilitate al securiștilor comuniști. Culmea că cel bătrân, era mult mai rezervat, i-a mai tăiat din avânt celui tânăr. 

Eu personal nu cred că SRI își mai face de cap cum era pe vremea lui Ceaușescu, dar sunt politicieni care  i-au cultivat și le-au dat sentimentul unor puteri cum nu trebuiau să aibă.

Văd că la București și la Cluj au apărut idioții utili ai Hamas, care cred că sprijină victimele palestiniene, de fapt aceștia sunt ostatecii acestor teroriști scelerați. Că Hamas trebuie anihilată total, cum zic israelienii este faptul că au lansat rachete din Rafah asupra Israelului și se laudă că au prins soldați israelieni într-o ambuscadă. Așa că eu sunt de partea  Israelului.

Suntem în plină campanie electorală. Și acum constatăm ipocrizia legilor privind campania electorală. Înainte de declanșare erau permise banere imense cu candidații. Acum sunt reduse la niște afișe A3 care sunt puse doar pe panouri amenajate. Și așa afli că există partide de care nu a auzit nimeni, care se hrănesc din cașcavalul suveranist, sau de extremă stângă pro Putin. Dar extremele se întâlnesc, că cu Putin ține și alde AUR.  Cineva mi-a spus că este optimist privind rezultatele PNL în Argeș. M-am bucurat, dar sunt totuși reticent, dă Doamne!  Presa locală mă intoxică cu rezultatele spectaculoase al primarului Gentea - PSD. Eu văd stațiile de autobuz unde nu opresc autobuze care costă zeci de mii de euro, chioșcurile obligatorii ale micilor negustori, la fel de scumpe și mai ales semafoarele din  sută în sută de metri! 

Filarmonica Pitești a împlinit 17 ani și s-a organizat un spectacol festiv joi seara la acre nu am participat din motive obiective, eram la Ploiești. Vineri s-a repetat spectacolul, dar a părut cu înlocuitori. Era o soprană necunoscută și o cântăreață la nai, în locul lui Zamfir. Ar fi apărut și Zamfir la final de spectacol, unde a cântat o melodie care l-a făcut celebru.

Nici Mânzână de la județ nu are cu ce se lăuda, drumurile în județ sunt o rușine.

Am fost la Ploiești să mă revăd cu foștii colegi de liceu la Ploiești, a fost frumos!

S-au terminat și meciurile din marile campionate europene, mai a rămas finala Conference League miercuri și finala Champions League sâmbătă. 

Este un final de mai cam rece, să sperăm la mai cald în iunie, când vine vara!

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu