joi, 20 februarie 2014

Doamna Mariana Câmpeanu - urmare

Îmi iau libertatea să public un mail al unui fost coleg al doamnei Câmpeanu!

Este de fapt şi răspunsul la observaţia că am sărit calul la reacţiile nepotrivite ale unor corespondenţi ai mei!

„Ţin sa-ti spun, neapărat, ca am o simpatie deosebita pentru D-na Câmpeanu, dintr-un motiv aparte! Eu am lucrat 16 ani la Centrul de Calcul al Direcţiei Centrale de Statistica (aşa cum se numea, in perioada comunista, actualul I.N.S.),, intre 1972 (adică, de la repartiţie) şi până în 1988, 14 Noiembrie, când am fost obligat sa mă transfer, pe motiv că nu mai aveam acordul Ministerului de Interne ca să lucrez într-o instituţie centrală (altfel spus, Securitatea m-a dat afara).

D-na Câmpeanu lucra în acea perioadă, în Centrala DCS (situată lângă Biserica Stavropoleos, pe strada cu acelaşi nume, oarecum vis-a-vis de celebrul 'Carul cu Bere'). Nu ştiu dacă dânsa mă mai ţine minte, după cei 16 ani cât am fost colegi, dar eu mi-o amintesc, mai ales ca o persoană foarte competentă si apreciată de colegi.  
Am fost si eu, oripilat de atacurile josnice si nemeritate, fata de dânsa, unul din cei mai competenţi miniştri, numiţi vreodată (mai precis, 'din toate timpurile'), în acest post!

Îmi pare rău şi cred că, aşa cum a reuşit, cu demnitate, să dea o replica acestor alegaţii mizerabile, va reuşi să-şi păstreze cumpătul şi să facă faţă, mai departe, sarcinii deosebit de grele, pe care o are, ca Ministru al Muncii! 

Dânsa se confrunta, astăzi, în familie, cu o adevărata tragedie, deoarece nu este uşor sa-ti vezi soţul, iar copii tatăl, cum, încet, încet, se pierde în haosul mintal şi negura psihică, la care conduce demenţa senilă. Tatăl meu a avut aşa ceva şi îmi venea sa plâng atunci când îl vedeam că nu ne mai cunoaşte, ar pe mama o vedeam cum se chinuia să-l ţină în condiţii decente.

Sincer sa fiu, am fost surprins si afectat de acest demers urât, de denigrare, şi sper ca aceste lucruri sa treacă, iar D-na Câmpeanu sa nu se mai confrunte cu aşa ceva! 

9 comentarii:

  1. Sunt alaturi de aprecierile despre madam Campeanu,se pare ca este printre putinii competenti pe locul pe care sta. Cred ca si sotul este bolnav,nu poti sa te lauzi cu o boala.Dar lasa-l dle in pace pe Basescu si apuca-te sa scrii despre imbecilii de la putere,ai ce scrie...Esti prea citit sa ii accepti si sa nu-i judeci de loc. d.m.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa vezi cum aporteaza acum basistii, pe "bestia" usl-ista care a sris asta ... lunetistii de pe net.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Că ne certăm pe impresii greşite furnizate de tipi din media cu şcoală la ff este una, că lunetiştii împuşcă la Kiev este alta şi foarte serios!
      Îmi doresc o Ucraină normală, am vorbit cu unul ucrainian-hahol din Deltă, îi ura pe ruşi mai rău ca noi!

      Ștergere
    2. Acum ce grad de invalidate are omul... Dumnezeu cu mila. Ca este Grad 1, 2 sau 3 nu mai conteaza. Oricum, functia bate gradul, asa am invatat in armata. Ne bucuram insa cu multa sinceritate ca si baiatul dansei o duce bine in ASF. L

      Ștergere
    3. Mizeria o privea pe D-na Câmpeanu şi pe nefericitul său soţ!
      Cred că fostul ei coleg ţi-a explicat suficient de bine ce înseamnă demenţă senilă!
      Cât despre fiu, este personal responsabil pentru ce face şi drege, nu-mi dau cu părerea, dar nu-i în chestie!

      Ștergere
  3. Draga Joe,
    Ai facut foarte bine ca i-ai luat apararea doamnei Campeanu! Este o persoana decenta di mi s-a parut si mie ca e un ministru
    competent. Si nu te acuz ca te-ai aprins prea tare, e normal pentru tine, altfel n-ai fi tu Joe, cel pe care il stim. Ce nu inteleg insa, este de ce taci malc despre actuala evolutie a relatiei PSD-PNL, cu alte cuvinte de ce te faci ca nu vezi cum sterge pe jos Ponta cu Antonescu si cu PNL-ul. Stiu ca un prieten de-al nostru (doctor) era de multa vreme furios pe Ponta pentru modul cum a fentat de cateva ori PNL-ul. Tu l-ai contrazis sistematic pe acest prieten al nostru. Draga Joe, tie chiar iti place Ponta? Si nu te mai doare nici un pic de PNL?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de comentariu, Mihai!
      Cât despre parte a doua a comentariului, acolo este cum spune rabinul din Buhuşi, altă gâscă-n altă traistă!
      Este un event in development, nu chiar ca în Ucraina! Nu-mi place să fac pronosticuri pentru că nu ştiu cum se va termina şi nu vreau să spun am avut dreptate, sau invers, am fost un dobitoc, cum spunea un clasic de la Caţavencu!
      Nu cred că Ponta şterge podelele cu Antonescu, s-ar părea că mult mai tranşant este Crin, dar Ponta este un mare ipocrit şi face pe miratul când de fapt el pune condiţiile inacceptabile.

      Ștergere
  4. Draga Mihai,
    Hai sa uitam putin de politica si sa ne imaginam cum intr-o tzara civilizata oarecare, undeva in lume, un Presedinte impartial si mediator, sau un Rege, iese la rampa si cere demisia cuiva, pentru ca sotul nu e destul de bolnav pentru gradul de invaliditate pe care-l are, sau nu era, ca acum este din plin. Ce inima are un asemenea om, cum pot fi interpretate toate actiunile lui din trecut sau viitor !!!??? O fi politica o jungla, dar nu e chiar abator inca,sper.

    RăspundețiȘtergere