duminică, 24 mai 2020

Ce se mai întâmplă în blocul meu

Zilele trecute, mai precis joi după amiaza cineva a găsit de cuviință să planteze în lift două pungi pline cu borcane folosite. 
Un vecin mai tinerel și mai nervos mă abordează suspicios dacă știu cine ar fi pus în lift aceste pungi cu borcane, de parcă aș fi detectivul blocului.  Sau individul mă bănuiește că eu aș fi cel care face astfel de lucruri. De obicei aceste pungi se pun la ușa împricinatului să fie luate dimineața de cele două femei de serviciu. Culmea, plăcerea mea este să duc la lăzile de deșeuri menajere arondate blocurilor din curtea interioară, să le pun în ordine, pe cele de plastic și metal într-o ghenă, sticlele în alta și hârtiile în altă ghenă. Chit că gunoierii noștri vin și le pun toate la un loc. Iluzie selecția gunoaielor menajerere! 
Eu care m-am pensionat de la deșeuri radioactive, care trebuie să fie identificate de la producere până la depozitare. Deci sunt expert în deșeuri și gunoaie, hahaha! 
Vecinul nervos se pare că este autorul unui afiș bine lipit pe peretele liftului. 
Omul face trimitere la DEX pentru denominația ghenă. Altul completează filosofic Google! Oricum împricinatul sau împricinata a încercat să rupă afișul, după cum se vede. 
Un alt entuziast al afișului a completat cu inimioare afișul. 
În fine este și un turnător care știe cine este vinovatul, este doamna Vera! Nu prea merită denominația de doamnă!

Azi altă întâmplare. 
Două tinere sunt în anchetă pe scară. Au sunat-o și pe soția mea să întrebe dacă la noi pe scară s-a mutat o PROSTITUATA! Cică s-ar  fi cuplat cu soțul uneia dintre tinerele detective și o tot sună. Și soția mea i-a spus că n-a auzit scandal și certuri. Probabil că persoana în cestie stă la altă scară!

Si non e vero e ben trovato

PS
Dezastru total
Nici măcar femeile de serviciu nu au identificat-o de coana Vera!

2 comentarii:

  1. Ce m-a distrat afisul! Poate persoana a uitat borcanele acolo lasandu-le temporar sa poata face ceva anume si pe urma a uitat de ele. Alta explicatie logica nu poate fi...cand a vazut ce scandal a iesit a tacut malci....daca afisul ar fi fost mai intelegator, nu s-ar fi speriat, dar cu acel "tarane prost", a preferat sa se dea la fund :))

    RăspundețiȘtergere