duminică, 18 aprilie 2021

Jurnal cu pescăreală și scandal în coaliție


Mare scandal în coaliția de guvernare.

Miercuri 14 aprilie premierul Cîțu l-a demis  Vlad Voiculescu. Lumea știe ce ce? Doar Voiculescu mima că nu știe. Pluseriștii a reacționat violent, declarau că și-au pierdut încrederea în premier. Se părea că întâlnirea dintre Barna și președinte joi, când miniștrii pluseriști au participat la ședința de guvern foarte importantă a mai amortizat nervii acestora.

Iată că însă Vlad Voiculescu face o conferință de presă vineri în care debitează tâmpenii sinistre și coaliția bubuie.

Am observat că primul ministru Cîțu nu a răspuns acuzelor lui Voiculescu sunt ale unei voci din opoziție. Cam toți analiștii și jurnaliștii importanți, influenți în media și opinia publică îl fac praf Voiculescu și blamează strategia pluseristă. 

Mă întreb cine îi sfătuiește atât de prost pe pluseriști? Oricum un sondaj vechi de acum o lună dă USRPLUS după AUR, extrem de îngrijorător! Iar strategii acestui partid au adoptat o strategia de șantaj, oarecum similară cu PD și Băsescu în 1997. Situația este extrem de diferită. Cîțu este pe cai mari, Standard & Poor a trecut România de la negativ la stabil, care spune că politica sa economică a fost corectă. Degeaba urlă PSD că s-a revenit la situația din vremea lor, păi Dragnea&Teodorovici au dus la decăderea României în clasificare.  Mă întreb cum va arăta un sondaj după acest scandal? Prost pentru pluseriști!

Dacă pluseriștii nu își reevaluează pozițiile vor avea doar de pierdut! Eu sper ca să existe un lider responsabil, care să îl pună la punct pe Voiculescu și să negocieze normal cu PNL, care a adoptat o poziție negociabilă, cu avertismentul lui Orban că orice ministru care își critică șeful, adică primul ministru poate să-și scrie demisia.

Parcă totuși s-au consumat prea mulți nervi pentru un nemernic fricos ca Voiculescu, care a ieșit din minister prin dos, pe șest, pe când doamna Andreea Moldovan a suportat injuriile unor fufe de videochat

Marți pe 12 aprilie am ieșit cu Mitică O la pescuit. De data asta am mers la balastiera de la Râul Doamnei. Prognoza spunea că vremea va fi bună, măcar dimineața și cald. Eroare meteo. A fost frig și nori, frontul atmosferic anunțat a venit mai devreme. Undițele parcă erau în cadă, nu mișca nimic nici la mine nici la Mitică. Cam după ora 1 când ne gândeam deja la plecare, unei lansete i se ridică bambina și așa am scos un crap oglindă de 2,345 kile exact! Probabil se rătăcise, sau era beat? Peștele de bună calitate, nu are gust de mâl, cum m-am temut!

Revenind la vreme, trăim un aprilie ciudat, cu vreme friguroasă de început de martie.

Se apropie Simfonia Lalelelor în Pitești. Printre altele Primăria a găsit de cuviință să schimbe băncile bune cu altele, dar cu sigla primăriei pe ele. Miroase a ceva care cam pute a corupție?! Și tinerii orașului contribuie la înfrumusețerea digului Argeșului. Tocmai fusese curățată zona și deja s-a umplut cu deșeurile de fast food. Soluția ar fi un polițist local care să-i pună să le culeagă și să le ducă la gunoi cu un șut drept în cur.

Am început să văd un serial polonez poolițist. Am auzit expresia de înjurătură kurva, foarte frecvent, l-am auzit la niște marinari polonezi de pe un feribot! Dar și cuvântul nostru neaoș pentru anatomicul vagin, dar la ei cu înțelesul de curvă!

Am terminat romanul Net Force Atack Protocol petrecut prin România, dar cu o documentare foarte proastă pentru un autohton ca mine.

Am atacat cartea Monarhia Habsburgică (1848-1918) Popoarele Imperiului, extrem de fascinanată. Pe mine mă interesează în mod deosebit, provenind din Transilvania de sud pe linie maternă. 

Să sperăm de mai bine!


4 comentarii:

  1. https://recorder.ro/saptamana-in-care-politica-a-daunat-grav-sanatatii/

    RăspundețiȘtergere
  2. Trecand peste mardeala PNK - PLUSR, de acum la ordinea zilei, vreau sa fac doar precizarea ca polonezul kurva face referire la un alt organ masculin ... asta am invatat-o dintr-un extraordinar film polonez "Casa rea" sau "Dom zly" (imi pare rau ca nu am diacriticele din limba leaha), film modern dun 2009 ... imi pare rau ca imu scapa numele regizorului, dar dupa paretea mea este peste "Cutitul in apa" al lui Polanski, film pe care l-am vazut in liceul anilor comunisti la Casa de cultura din Deva!! Am 0fost cu clasa, si am fost singurul entuziasmat de film :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Opinie din Deutschland19 aprilie 2021 la 09:39

    Draga Joe,

    felicitări pentru pește!! Sper ca v-a căzut bine! mai ales si cu un vin potrivit…

    USR-PLUS: fără să fiu foarte informată, mi se pare ca prima mare problema a acestui partid este acest Barna care are impresia ca el este a 5-a roata la caruta și fara el nu se poate face nimic în țară sau ca defapt i se cuvine mai mult? Nu știu ce palmares are, dar de aici mi se pare cam egoman sau e autist.

    Nu înțeleg de ce nu a luat el postul de ministru al sănătații, ca sa dovedească ce poate….

    RăspundețiȘtergere
  4. "Vlad Voiculescu face o conferinta de presa vineri în care debiteaza tâmpenii sinistre"
    grupuri de lucru ...preocupari savante ...
    Ce-ti trebuie ca sa fii - savant ?
    poate - mai intai - o diploma de studii...
    Dar - d-l savant - nu are dipploma:
    Are un atestat
    care echivaleaza "diploma de studii (?)" eliberata la Viena la 04.10.2011
    cu o diploma "de master
    .. care confera aceleasi drepturi cu cele .. din Romania"
    si care mentioneaza ca
    "Prezentul atestat, .. este valabil cu prezentarea diplomei de mai sus, in original."
    Diploma eliberata la Viena la 04.10.2011 nu a fost prezentata,
    asadar, Vlad Voiculescu nu are o diploma valabila in Romania.
    --------------------------------------------------------------------------------
    https://www.cotidianul.ro/ministerul-educatiei-poate-sa-echivaleze-diploma-nu-adeverinta-lui-voiculescu/)
    MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE SI CERCETARII STIINTIFICE
    CENTRUL NATIONAL DE RECUNOASTERE SI ECHIVALARE A DIPLOMELOR
    Nr. 85418/L.G./15.01.2016
    ATESTAT
    In basa O.M.E.C.S. nr. 5269/2015, si a avizului de legalitate nr. 1138 acordat de catre Directia Generala Juridic la data de 15.01.2016, se atesta ca diploma de studii, eliberata de Vienna University of Economics and Business, Republica Austria, la dataa de 04.10.2011, domnului VASILE-VOICULESCU VLAD, se echivaleaca cu diploma de master (ciclulII) in domeniul administrarea afacerilor, specialzarea administrarea afacerilor.
    Prezentul atestat, cuprinde si cislul de licenta pentru care nu i s-a eliberot o diploma distincta, confera aceleasi drepturi cu cele obtinute de absolventii institutiilor de invatamant superior similare, acreditate, din Romania, si este valabil cu prezentarea diplomei de mai sus, in original.
    Gabriele Marilena LECTCAI, Director
    Lucica GHEORGHICEAN, Consilier
    Nr. 84421/22.01.2916
    --------------------------------------------------------------------------------

    RăspundețiȘtergere