luni, 27 iunie 2022

Pescăreală la Oarja

 





N-am apucat bine să mă întorc din Grecia și uite că am profitat și l-am mobilizat pe Mitică O. la o pescăreală. Așa că azi 27 iunie la ora 6 am decolat spre Oarja, care este la 20 minute de Pitești. Mitică a vrut tot pe partea cealaltă a lacului și am ajuns exact în locul unde am mai fost. Eu m-am instalat  cu undița pentru capturat carași. Mitică a fost consecvent, doar la crap. Și a avut baftă l-am asistat cu minciogul pentru extras un crap de 1,7 kile foarte nervos! Eu am pescuit vreo 20 de cărășei cam 0,8 kile! 















Am avut un client care să-i preia, adică un vecin de scară. Un caras l-am dăruit unei pisicuțe care mă parazita, cum l-a văzut la  luat în gheare și l-a devorat sub mașina lui Mitică!
Vremea a fost frumoasă, dar dimineața a bătut vântul și noua mea umbrelă grecească n-a rezistat la o vântoasă, cu toate că era în reclamă.



Ne-am simțit bine, fiecare cu capturile lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu