joi, 23 ianuarie 2014

Din nou despre accidentul de avion

Nu am vrut să mă la pradă emoţiei şi am încercat doar să găsesc anumite detalii ale acestei afaceri.
Ca de obicei unii dintre dumneavoastră aţi încercat o politizare hilară, păcat!

Da, sunt foarte mulţi responsabili care trebuie demişi.
De exemplu, aflu că acest Chiper este promovat de banda de aşa zişi liberali din jurul primarului Mănescu, care mai are pe conştiinţă o numire catastrofală, pe unde am lucrat şi eu. Am aflat despre Chiper că este un individ, limitat şi extrem de arogant şi asta arată că partidele nu sunt în stare să facă o politică de cadre, de resurse umane şi să promoveze indivizi competenţi în posturi critice, cum era şi acesta din Ministerul din Interne.

Dar ipoteza cea mai şocantă se leagă de STS!
Presupun că operatorul care era în contact cu doctorul Zamfir nu avea cunoştinţele complexe despre capacităţile smartphone. Şi nu neapărat operatorul, cât expertul care răspundea de telecomunicaţii. S-ar putea ca aceşti specialişti să fie foarte prost plătiţi şi posturile să nu fie astfel atractive şi angajările să se facă pe pile şi să vină habarnişti.
Nu-i nicio problemă, discuţia se purta prin intermediul unei reţele comerciale, unde sunt angajaţi cei mai străluciţi absolvenţi de telecomunicaţii, computere şi electronică. Se putea apela la experţi în tipul de telefon de la această companie. 
Eu avansez şi ipoteza că telefonul putea fi controlat de la distanţă prin softurile deţinute de firmă, STS, etc. şi se putea afla salvatoarea poziţionare geografică.

Şi aici este vorba de probleme de coordonare şi de competenţă tehnică şi managerială.


Cred că aici din nou se pun probleme de competenţă la toate nivele, dar vinovaţii pedepsibili sunt la nivel înalt, miniştri, secretari de stat, generali, directori incapabili să angajeze adevărate competenţe, acolo unde se pot salva vieţi.

Oricum vă mulţumesc că aţi reacţionat atât de numeroşi la postarea mea!

Un comentariu:

  1. Joe, salariile sunt mari la STS iar angajarile sunt 100% pe criteriul competentei si capabilitatii pilelor.
    Se putea apela la pustanii din fata blocului, era sufficient ca operatorul 112 sa ia datele de pe ecran unde gasea absolut orice, sa intrebe un pustan si apoi sa-l indrume pe doctor cum sa butoneze. Precizia de localizare era de 10-15 m .
    Daca erau toti raniti si nu puteau vb la telefon? Cred ca-i gaseau la primavara.
    Aici trebuie demis opertorul STS si apoi demisi toti sefii lui ierarhici pana la nivel de ministru. Toti poarta vina ca prin incompetent lor blocheaza posturi cheie de care depinde viata cetateanului roman.

    RăspundețiȘtergere