duminică, 16 martie 2014

De asemenea solidarizare, aferim!

Am urmărit la B1 tv cum era apărat Andrei Pleşu.
Moderatoarea era miorlăita de Sorina Matei, ipocrită şi insinuantă. 
Invitaţii însă m-au pus pe gânduri. În primul rând ce căuta Sabin Orcan, un fel de Mugur Civică, dar mai jegos?

Nu m-am mirat să-l văd prezent pe Sever Voinescu, coleg de redacţie cu Andrei Pleşu. 
Nici că erau prezenţi Andrei Cornea, sau Andrei Oişteanu. 
Ce m-a surprins, a fost când în sprijinul apărării lui Pleşu au fost invocaţi anii cincizeci de către domnul Oişteanu, poziţie întărită şi de dl. Cornea Păi atunci rudele, unchiul Leonte Răutu al lui Oişteanu şi tatăl lui Cornea erau mahării comunişti din acele sinistre vremuri. 
Cam deocheată invocări, cam nepotriviţi protagoniştii!

Cât despre miting, unii mai bine nu veneau! 
Am urmărit reportajul de pe HotNews. 
Unul umbla cu interdicţia Antenei3, criticată până şi de   Liiceanu. Dar cea mai proastă inspiraţie a fost prezenţa lui Neamţu. 
Mihai Neamţu, acest idiot politic a fost complet inoportun cu lozincile şi strigăturile lui. 
Un astfel de miting era de preferat tăcut şi sobru!

Cred că cel mai eficient în a se apăra de idioţi din presă, de tipul lui Gâdea l-ar putea face doar cel batjocorit, adică Andrei Pleşu.
Are un limbaj mai tăios şi mai eficient decât mitingurile cu Mihai Neamţu!

Aşa că domnule Pleşu, aferim de asemenea apărători!

6 comentarii:

  1. Penibil miting de narcisisti . Unde e minte multa , e si prostie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista cineva mai jegos ca Mugur Ciuvica ? N-as fi crezut... dm

      Ștergere
    2. Turcescu, javra de Sabin Orcan şi toţii ejusdem farinae de la B1tv plus jigodiile de la Romtv!

      Ștergere
  2. În drum spre teatru m-am oprit și eu vreo 5 minute Duminică seara în fața Universității; am rămas cu impresia unui meeting cam deplasat, cu unii participanți ce păreau atrași doar de zgomot - ca la toate manifestațiile de altfel. Așa, din ochi, zic că erau vreo 200 persoane la ora 18.20.

    RăspundețiȘtergere
  3. DEX: aferim si halal = Bravo, foarte bine!
    Asta ai vrut sa spui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dragul meu, în sens ironic!
      dar cred că n-am nimerit expresia cea mai bună!

      Ștergere