marți, 13 august 2019

La strâns semnături pentru Klaus Iohannis

Ieri pe la 4 d.a. am purces la strâns semnături pentru candidatul la prezidențiale Klaus Iohannis, actualul președinte al României.
Am trecut pe la cortul amplasat vis a vis de Teatrul Davila, und era o doamnă care avea liste de semnături.
Amabilă, doamna mi-a dat o insignă cu Klaus Iohannis ca să pot fi identificat ca unul care strânge semnături pentru el. 
Eu procurasem deja formularele de semnături și l-am întâlnit pe Dan Moise și am purces la pieptănatul Străzii Mari de la Teatru până la Piața Prefecturii.
Credeam că operațiunea va fi simplă, mai ales că Dan Moise este un excelent colecționar de autografe, băiat simpatic și plăcut. Nu a fost simplă de loc. Am evitat băncile ocupate în genere de foști, activiști, milițieni, securiști, răi și resentimentari de la care auzi doar înjurături, sunt înrăiți de minciunile și cretinătățile furnizate de România TV și A3.

Cel mai tare m-a nedumerit reacția multor tineri care erau complet dezinteresați, sau de unii care ziceau că au alternativă. Păi singura este, deocamdată, Dan Barna.
Stânga consacrată, PSD, PRO România, ALDE nu au decis candidații.

Vorbind de guguștiucii de la USR/PLUS care strâng semnături pentru Barna situația lor esre mai albastră. Stau în centru în zona TRVALE și nu prea se găsesc amatori de semnături.

Am reușit să strângem 40 de semnături, totuși, în cam 2 ore pe o căldură sufocantă. 

De povestea de la Caracal nu vreau să comentez, poliția s-a învățat să nu facă niimic să nu caute infractori, sau mai rău arată neputință la ucigași. 
Remarc că de la Caracal provine unul din cei mai siniștri parlamentari, Iordache care a distrus justiție a fpcut mult mai flexibilă legea ca infractorii să scape, era vorab de hoții cu gulere albe, dar scapă și hoții ăia.

L-am urmărit la B1 tv  pe Crin Antonescu care a subliniat că a ieșit total din politică șidin comentarii politice, a spus că Iohannis va ieșii președinte și fără ajutorul lui.

Doamna Prună făcea o observație pertinentă cum că noi ne trezim că facem o legislație heirupistă, privind de exemplu jusiția, măriri de salarii, dar nu ne grîbiom când este vorba de proiecte de infrastructură unde urgenșa este cu adevărat necesară.


La Digi24 analiștii vorbesc despre efectele fake news, de influențele nefaste ale acestora și de faptul că multe sunt generate de Rusia care alimentează temeri privind emigranții, etc.





2 comentarii:

  1. Imi place ca va situati in tabara cea mai just orientata in ce priveste dreptatea. Ati facut un tur de orizont atingand toate temele senzibile intr-un mod concis si lamuritor, ca omul caruia-i pasa de tot si de toate, asa cum trebuie sa fie un cetatean civilizat ! Oricand intalnesc astfel de oameni ii salut cu respect si ma bucur ca se-aduna la numaratoarea sperantelor de mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Personal, si eu cred ca in momentul de fata Iohannis este ceam mai buna alegere ... Nu stiu ce calcule si-au facut cei de la USR-Plus, dar pe mine ma cam dezamagesc ideile lor ...
    In ceea ce priveste renumitul oras Caracal, am niste "amintiri din copilarie" ... Treceam destul de des prin Caracal in drumn catre Rosiorii de Vede, unde aveam doua matusi. De fiecare data cand treceam prin Caracal greseam iesirea, desi erau doar doua strazi si o intersectie ... Indicatoarele te indrumau in directia opusa ... Odata am intrebat un localnic incotro e Rosiori si ne-a trimis la dracu'n praznic ...
    Deci bancurile cu Caracal si ceea ce s-a intamplat curand sunt perfect justificate.

    RăspundețiȘtergere