duminică, 25 ianuarie 2015

Ce mai fac televizunile?

Pentru că în această seară meciurile de fotbal interesante s-au cam epuizat, am început să mă uit ce mai fac televiziunile de ştiri.
Să le luăm pe rând. 
Şi ieri le-am baleiat ieri şi m-am oprit la ROTV-ul lui Ghiţă. De ce? Pentru că subiectul era cum l-a făcut Iohannis în campanie pe bietul Ponta. Adică sinistrul Iohannis bătea ţara pe la mitinguri amăgind electoratul pe viu, iar săracu' Ponta se lupta doar la televizor cu acelaşi electorat. Azi am văzut un montaj video de aceeaşi cretinitate sfidătoare, cam pe aceeaşi tematică, cât de bun ar fi fost Ponta şi cât de insinuant şi dubios este acest sas apărut din neant. E clar! Cred că şi pentru dumneavoastră? 
La Antena3 era emisiunea lui Radu Tudor, erau invitaţi socrul lui Ponta, Sârbu şi Petrache de la liberali. În prealabil a fost invitat la microfon şi primul ministru Ponta să se laude un pic, socrul gureş a arătat ce buni sunt pesediştii, chiar dacă liberalii au dreptul să facă moţiuni de cenzură. Petrache i-a admirat tăcut, iar când Tudor l-a lăsat să vorbească îl tot tampona cu guvernul legitim USL, făcându-se uitată cretinia pesedistă din februarie 2014, care l-a făcut pe Iohannis preşedinte. Ce bine zic eu nu ăia! Deci Antena 3 chiar dacă a mai schimbat foaia, are în unii jurnalişti, mai ales Ciuvică, penibili mercenari care spun prostii politice!
La B1 tv începea o emisiune cu Sabin Orcan şi invitaţi Neamţu, preşedinte de partid fantomă şi Dan Tapalagă, de la Hot News, expert în etilotest. Clar şi aici aşa că nu m-am mai oprit!
Doar la Digi 24 Luca Niculescu avea doi economişti invitaţi care dezbăteau inclusiv exit poll-ul din Grecia, SYRIZA are 35-39% deci ei vor conduce pe greci.
La Realitatea tv erau ştiri, dar acum văd că şi aici se analizează rezultatele electorale din Grecia. Măcar erau mai pe fază, adică te informau. 

Concluzia, aceste ştiri te manipulează, în loc să te informeze., doar Digi24 pare mai echidistantă şi mai informativă.

Şi noi suntem destul de cretini şi de ameţiţi să ne uităm la ele. 
Aşa că înapoi la Espanol - Almeria pe Digi 21!

Revin un pic la tema de ieri cu marxismul, că nu se epuizează uşor, subiectul.
Eu cel puţin nu-mi amintesc ca în comunism să apară analize critice despre comunism, doar nişte minciuni laudative neruşinate.

În schimb capitalismul neiubitor de Marx e plin de cărţi, filme de propagandă marxistă, unele atât de scârboase şi de mincinoase că autorii ar merită sejururi în Coreea de Nord, să le iasă pe nas binefacerile marxiste ciuce

3 comentarii:

  1. Pai ce sa zica televiziunile, Joe? De toate, diversi comentatori cu diverse pareri. Nu stiu ce te face sa crezi ca parerile tale sunt deasupra tuturor si sunt cele mai corecte?!?!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu anonimul de deasupra mea pana la un punct. Toti au cate o parere care trebuie sa se bazeze pe ceva,pe logica,bun simt etc./ Daca il asculti pe Ciuvica juri ca niciodata nu o sa te faci jurnalist sau cineva din neamul tau.. Imi e greu sa vad tembeli la TV si culmea este ca propietarii televiziunilor ii tin numai ca le joaca-n struna. Vad si ei cat de handicapati sunt dar asta vor sa aibe tupeu,minciuni si sa asculte.. Ce rusine,hai la tenis in Australia-open ! dm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Banuiesc ca va place de Banciu, numai pt. ca e la B1, ca si Basescu. Ciuvica e un ciumete, cei doi B sunt deja din categoria "canal" ... si tot au admiratori. Chestie de gust.

      Ștergere